awans zawodowy 
nauczyciela

                                                                                                                            serwis portalu gorakalwaria.com.pl

 

 

 

::  e-mail  ::

   

Opiekun

::  wstęp  ::  poradnik  ::

 

poradnik

::  kontrakt-umowa  ::  plan rozwoju nauczyciela stażysty  ::  arkusz hospitacji  ::
::  arkusz obserwacji  ::  dekalog opiekuna stażu 
::  kodeks etyki  :: 
::  ocena dorobku zawodowego nauczyciela za okres stażu  ::

 

Arkusz hospitalizacji

 

Stosowanie strategii motywacyjnej kontroli i oceny ucznia.
Imię i nazwisko: .................................
Klasa: ..........................................
Data: ...........................................
Temat lekcji: .................................................................................................................


Lp.

Jakie strategie motywacyjne kontroli i oceny uczniów stosuje nauczyciel

Punktacja / Uwagi

1

Stosuje różnorodne metody kontroli

 

2

Systematycznie kontroluje i ocenia uczniów

 

3

Uzasadnia ocenę

 

4

Stosuje obiektywną ocenę

 

5

Wdraża uczniów do samokontroli

 

6

Wdraża uczniów do samooceny

 

7

Co czyni przedmiotem kontroli

 

 

 

............................................................................

............................................................................

...........................................................................

8

Jakie stosuje kryteria oceniania uczniów

 

 

 

............................................................................

............................................................................

............................................................................

9

Jaką funkcję pełni ocena (motywacyjną, informacyjną)

 

 

 

............................................................................

............................................................................

............................................................................

10

W jaki sposób traktowany jest uczeń podczas zajęć (podmiotowo, przedmiotowo)

 

 

 

............................................................................

............................................................................

............................................................................



SKALA 0-5 DLA POZYCJI 1-6
   

 

 

 

 
:: awans :: podstawa prawna :: stażysta :: kontraktowy :: mianowany :: opiekun ::
:: plan :: sprawozdanie :: publikacje :: literatura :: linki :: 

     

   Prawa kopiowania © MGK