Lp.
|
Jakie strategie motywacyjne kontroli i oceny uczniów
stosuje nauczyciel
|
Punktacja / Uwagi
|
1
|
Stosuje różnorodne metody kontroli
|
|
2
|
Systematycznie kontroluje i ocenia uczniów
|
|
3
|
Uzasadnia ocenę
|
|
4
|
Stosuje obiektywną ocenę
|
|
5
|
Wdraża uczniów do samokontroli
|
|
6
|
Wdraża uczniów do samooceny
|
|
7
|
Co czyni przedmiotem kontroli
|
............................................................................
............................................................................
...........................................................................
|
8
|
Jakie stosuje kryteria oceniania uczniów
|
............................................................................
............................................................................
............................................................................
|
9
|
Jaką funkcję pełni ocena (motywacyjną, informacyjną)
|
............................................................................
............................................................................
............................................................................
|
10
|
W jaki sposób traktowany jest uczeń podczas zajęć (podmiotowo,
przedmiotowo)
|
............................................................................
............................................................................
............................................................................
|