Plan rozwoju zawodowego
Cele |
Zadania |
Formy realizacji |
Osoby (instytucje współpracujące) |
Spodziewane efekty |
Sposób dokumentowania |
Termin realizacji |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Poznanie organizacji zadań i zasad funkcjonowania szkoły |
Poznanie statutu szkoły |
Analiza dokumentu, omówienie jego treści z opiekunem. Poprowadzenie zebrania dla rodziców na temat statutu. |
Opiekun stażu, dyrektor |
Znajomość statutu, umiejętność posługiwania się nim w codziennej pracy |
Notatki z analizy dokumentów (pytania, refleksje, wnioski) |
Wrzesień ....... r. |
Umiejętność oceny zajęć własnych i obserwowanych |
Obiektywne spojrzenie na własną pracę |
Lekcja, zebranie rodziców, zajęcia pozalekcyjne |
Opiekun stażu |
Eliminacja błędów, znajomość swoich mocnych i słabych stron,
umiejętność przyjmowania krytyki, wyciąganie słusznych wniosków do
dalszej |
Arkusz hospitacji, własne notatki, wnioski, ewaluacja |
Sukcesywnie w ciągu stażu |
Posiadanie wiedzy z zakresu problemów środowiska uczniów, wychowanków w stopniu umożliwiającym współpracę z tym środowiskiem |
Opracowanie, przeprowadzenie i analiza odpowiedniej ankiety wśród uczniów danej klasy |
Ankieta |
Pedagog szkolny, opiekun stażu, opieka społeczna |
Znajomość środowiska uczniów |
Ankieta wraz z dokonaną analizą, wnioski |
Październik..... r. |