|  
                                        
                                        
                                        :: 
                                        dowody 
                                        ::  karta
                                        hospitalizacji   ::  scenariusz
                                        zajęć  :: 
                                        
                                         Dowody
                                        na standardy osiągnięć (w nawiązaniu
                                        do Rozporządzenia Ministra Edukacji
                                        Narodowej z dnia 03.08.2000 r.) §
                                        3 ust. 2 pkt 1 "wykazanie
                                        umiejętności prowadzenia zajęć w
                                        sposób zapewniający właściwą
                                        realizację podstawowych zadań szkoły,
                                        w której nauczyciel odbywał staż". 
                                          Uzyskał
                                            pozytywną ocenę hospitowanych zajęć.
                                          Opracował
                                            test, przeprowadził i dokonał
                                            analizy wyników osiągnięć wiedzy
                                            uczniów.
                                          Przekonał
                                            uczniów do udziału w konkursach,
                                            turniejach, ... .
                                          Był
                                            pomysłodawcą i organizatorem
                                            nowych form pracy promujących wiedzę
                                            i umiejętności.
                                          Uczniowie
                                            uzyskali dobre wyniki na egzaminach.
                                          Opracował
                                            indywidualny plan pracy z uczniem słabym
                                            i zdolnym.
                                          Przedstawił
                                            konspekty zawierające różnorodne
                                            formy pracy z uczniami.   §
                                        3 ust. 2 pkt 2 "posiadanie
                                        wiedzy z zakresu problemów środowiska
                                        uczniów i wychowanków w stopniu umożliwiającym
                                        współprace z tym środowiskiem" 
                                          Dokonał
                                            analizy sytuacji swoich uczniów po
                                            zgromadzeniu informacji i zapoznaniu
                                            się z dokumentacją.
                                          Opracował
                                            plan pracy wychowawcy klasy w
                                            oparciu o plan pracy szkoły.
                                          Posiadł
                                            umiejętność prowadzenia spotkań
                                            z rodzicami .
                                          Uzyskał
                                            pozytywną opinie pedagoga w
                                            zakresie kontaktów: 
                                          5. Gromadził wiedzę i doświadczenie w
                                        zakresie pracy środowiskowej.nauczyciel
                                            - uczeń
                                          nauczyciel
                                            - rodzice   §
                                        3 ust. 2 pkt 3 "umiejętność
                                        omawiania własnych lub obserwowanych
                                        zajęć" 
                                          Sposób
                                            prowadzenia obserwacji zgodnie z
                                            przyjętą procedurą.
                                          Rozmowa
                                            przed i po hospitacji przebiegały
                                            wg scenariusza przyjętego w szkole. Procedura
                                        obserwacji: 
                                          ustalenie
                                            celu,
                                          zaplanowanie
                                            jej przebiegu,
                                          przygotowanie
                                            narzędzia do opisu spostrzeżeń,
                                          przeprowadzenie
                                            obserwacji,
                                          sporządzenie
                                            raportu z przebiegu obserwacji,
                                          przygotowanie
                                            wniosków,
                                          przekazanie
                                            zainteresowanemu obserwacji
                                            zwrotnej.   §
                                        3 ust. 2 pkt 4 "znajomość
                                        organizacji zasad funkcjonowania szkoły,
                                        w której nauczyciel odbywał staż" 
                                          Poznał
                                            dokumenty obowiązujące w szkole.
                                          Prawidłowe
                                            wypełnianie dokumentacji szkolnej
                                            ucznia i nauczyciela.
                                          Punktualne
                                            rozpoczynanie zajęć i dyżurów. |