S

F

E

R

A

 

 

Lp.

 

 

ZADANIA  DO  REALIZACJI

 

 

FORMA

REALIZACJI

 

MONITORING

 

 

TERMIN

 

 

EWALUACJA

 

DOKUMENTOWANIE

 

 

POTWIER

    DZENIE

 

PLANOWA

NY

 

REALIZA

CJA

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

D

Y

D

A

K

T

Y

C

Z

N

O

*

O

R

G

A

N

I

Z

A

C

Y

J

N

A

 

 

1.

 

 

Poznanie procedury awansu zawodowego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego (ustawa, rozporządzenia).

 

 

 

 

 

 

v      Poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu.

v      Wszczęcie postępowania.

v      Plan rozwoju zawodowego.

 

 

 

 

 

 

VIII/IX.

2001 r.

 

 

VIII/IX.

2001 r.

 

 

 

 

2.

 

 

 

Opracowanie autorskiego programu nauczania chemii w gimnazjum w klasie o profilu ekologicznym z rozszerzoną chemią i biologią.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wdrożenie programu edukacyjnego w nowym roku szkolnym 2002/2003 w nowo utworzonej klasie.

 

 

 

v      Autorski program nauczania chemii w gimnazjum w klasie o profilu ekologicznym.

 

 

 

 

 

 

X.2001 r.

 

 

 

X.2001 r.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

D

Y

D

A

K

T

Y

C

Z

N

O

*

O

R

G

A

N

I

Z

A

C

Y

J

N

A

 

3.

 

Współpraca z ośrodkami naukowymi:

¨       Z Elbląską Wyższą Szkołą Humanistyczną :

§         Wydział Zarządzania i Marketingu;

 

 

 

 

 

 

 

 

§         Studium Podyplomowe dla Nauczycieli Przyrody;

 

 

 

 

¨       z Katedrą Ochrony Powietrza i Toksykologii Środowiska w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim.

 

 

 

 

 

Przedmiot: ochrona środowiska oraz polityka gospodarcza i społeczna:

  • wykłady,
  • seminaria licencjackie

 

 

Przedmiot: chemia i biologia:

  • wykłady,
  • warsztaty (ćwiczenia).

 

Konferencja Naukowa – “Środki ochrony roślin – środowisko, żywność, zdrowie człowieka”:

Ø       prezentacja posterów w formie plakatowej.

 

 

 

 

 

 

v      Potwierdzenie z uczelni.

 

 

 

 

 

 

 

 

v      Potwierdzenie z uczelni.

 

 

 

 

v      Potwierdzenie z uczelni.

v      Zaproszenie imienne z uczelni.

v      Zdjęcia posterów.

v      Streszczenia posterów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok akademicki 2001/2002.

 

 

 

 

 

 

 

Rok akademicki 2001/2002.

 

 

 

16-17

XI.2001 r.

 

 

 

 

 

Rok akademicki 2001/2002.

 

 

 

 

 

 

 

Rok akademicki 2001/2002.

 

 

 

16-17

XI.2001 r.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

D

Y

D

A

K

T

Y

C

Z

N

O

*

O

R

G

A

N

I

Z

A

C

Y

J

N

A

 

 

 

4.

 

 

 

PUBLIKACJE:

 

¨       Opublikowanie prac we współautorstwie z Katedrą Ochrony Powietrza i Toksykologii Środowiska –UWM w Olsztynie na temat:

§         “Wpływ chemicznej ochrony bobiku na mikroflorę gleby”;

§         “Rozwój i plonowanie bobiku traktowanego środkami ochrony roślin”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wydrukowanie:

Ø        streszczeń dwóch wystąpień posterowych w Materiałach z Konferencji Naukowej “Środki ochrony roślin – środowisko, żywność, zdrowie człowieka”, UW-M Olsztyn;

Ø       pełnych tekstów prac w Biuletynie Naukowym UW-M Olsztyn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v      Potwierdzenie z uczelni.

v      Streszczenia w formie wydrukowanej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v      Potwierdzenie z uczelni.

v      Prace w formie wydrukowanej.

 

 

 

 

 

 

 

X.2001 r.

 

 

16-17.

XI. 2001 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X.2001 r.

 

I kwartał 2002 r.

 

 

 

 

 

 

17.X.

2001 r.

 

16-17.

XI.2001 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.X.

2001 r.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

D

Y

D

A

K

T

Y

C

Z

N

O

*

O

R

G

A

N

I

Z

A

C

Y

J

N

A

 

 

 

¨       Opublikowanie pracy we współautorstwie z nauczycielami ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Elblągu na temat:

 

§         “W poszukiwaniu dróg zmian relacji

      nauczyciel – uczeń”.

 

 

 

 

¨       Opublikowanie scenariuszy lekcji z uwzględnieniem aktywnych metod nauczania:

§         Godzina wychowawcza – temat: “Alkohol – wróg, czy przyjaciel?” (z zastosowaniem metody – “sześć myślowych kapeluszy Edwarda de Bono”).

§         Chemia – temat: “Zanieczyszczenia powietrza – przyczyny, skutki, przedsięwzięcia” (z zastosowaniem metody – “metaplan”).

 

 

Wydrukowanie publikacji w:

Ø       czasopiśmie dla nauczycieli “Chemia w szkole” (WSiP Warszawa );

Ø       Biuletynie WMODN Elbląg.

 

 

 

Opublikowanie scenariuszy lekcji w:

Ø       czasopiśmie dla nauczycieli “Chemia w szkole” (WSiP Warszawa );

Ø       Biuletynie WMODN Elbląg.

 

 

v      Potwierdzenia z redakcji WSiP i WMODN.

v      Praca w formie wydrukowanej

 

 

 

 

 

 

 

v      Potwierdzenia z redakcji WSiP i WMODN.

v      Opracowane scenariusze lekcji.

 

 

 

 

 

 

I-II kwartał 2002 r.

 

 

IV kwartał 2001 r.-

I kwartał 2002 r.

 

 

 

 

I-II kwartał 2002 r.

 

 

 

IV kwartał 2001 r.-

I kwartał 2002 r.

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

D

Y

D

A

K

T

Y

C

Z

N

O

*

O

R

G

A

N

I

Z

A

C

Y

J

N

A

 

 

5.

 

 

Prowadzenie otwartych zajęć lekcyjnych z chemii, koła chemicznego i godzin wychowawczych dla:

¨       Rady Pedagogicznej,

¨       Samokształceniowego Zespołu Chemiczno – Przyrodniczego;

¨       nauczycieli kontraktowych, których jestem opiekunem stażu.

 

 

 

Ø       Otwarte jednostki lekcyjne.

 

 

v      Konspekty lekcyjne;

v      Zdjęcia.

 

 

 

X-XI-XII.

2001 r.

 

 

24.X.

2001 r.

 

07.XI.

2001 r.

 

 

6.

 

Opieka nad kołem chemicznym.

 

Ø       Zajęcia ćwiczeniowe z udziałem uczniów.

Ø       Zajęcia otwarte dla nauczycieli.

 

 

v      Potwierdzenie dyrektora.

v      Dziennik zajęć.

v      Zdjęcia.

v      Konspekt zajęć.

 

 

Rok szkol.

2001/2002.

 

 

II-III.

2002 r.

 

Rok szkol.

2001/2002.

 

 

 

 

7.

 

 

Przeprowadzenie konkursu chemicznego na szczeblu szkoły dla uczniów klas II.

 

 

Ø       Konkurs chemiczny w formie pisemnej.

 

 

v      Przykładowy test.

v      Protokół z odbytego konkursu.

v      Zdjęcia.

 

 

 

 

 

IV.2002 r.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

D

Y

D

A

K

T

Y

C

Z

N

O

*

O

R

G

A

N

I

Z

A

C

Y

J

N

A

 

8.

 

Doskonalenie umiejętności informatycznych i ich wykorzystanie.

 

Ø       Kurs doskonalący (potwierdzenie w karcie dokumentowania kształcenia ustawicznego).

 

Ø       Zastosowanie komputerów w nauczaniu chemii.

 

 

 

 

v      Certyfikat ukończenia.

 

 

 

 

 

v      Potwierdzenie dyrektora szkoły.

 

 

II semestr.

 

 

 

 

 

 

Rok szkol.

2002/2003.

 

 

 

9.

 

Pełnienie funkcji lidera Samokształceniowego Zespołu Chemiczno – Przyrodniczego.

 

Ø       Opracowanie planu pracy Zespołu.

Ø       Współpraca z nauczycielami.

Ø       Rady szkoleniowe dla nauczycieli.

Ø       Otwarte jednostki lekcyjne dla nauczycieli.

 

 

v      Potwierdzenie dyrektora.

v      Plan pracy Zespołu.

 

 

 

 

 

v      Konspekty lekcji.

v      Zdjęcia.

 

 

 

IX.2001 r.

 

 

Cały rok szkolny.

 

1 raz w miesiącu.

 

XI-XII.

2001 r.

II-III-IV-V

2002 r.

 

IX.2001 r.

 

 

Cały rok szkolny.

 

IX-X.

2001 r.

 

 

07.XI.

2001 r.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

D

Y

D

A

K

T

Y

C

Z

N

O

*

O

R

G

A

N

I

Z

A

C

Y

J

N

A

 

 

 

 

Ø       Opracowanie przedmiotowe-go systemu oceniania i wymagań edukacyjnych z chemii.

 

 

v      Przedmiotowy system oceniania i wymagania edukacyjne z chemii.

 

 

IX.2001 r.

 

IX.2001 r.

 

 

10.

 

Pełnienie funkcji opiekuna stażu nauczycieli kontraktowych.

 

Ø       pomoc w przygotowaniu Planu Rozwoju Zawodowego;

Ø       pomoc w realizacji Planu Rozwoju Zawodowego;

Ø       opracowanie projektu oceny dorobku zawodowego;

Ø       udział w pracach Komisji Kwalifikacyj-nej

 

 

 

v      Potwierdzenie dyrektora .

 

 

 

Cały okres stażu.

 

Cały okres stażu.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

O

S

O

B

I

S

T

A

 

 

11.

 

Uzyskanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych, przedstawionych w załączonej karcie dokumentacji kształcenia ustawicznego.

 

 

Ø       Kursy.

Ø       Warsztaty metodyczne.

Ø       Konferencje metodyczne.

 

 

v      Certyfikaty ukończenia.

v      Zaświadczenia.

 

 

I i II semestr.

 

 

 

13.X.

2001 r.

 

 

12.

 

Ubieganie się o funkcję egzaminatora Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.

 

Ø       Złożenie dokumentów w Okręgowej Komisji Egzaminacyj-nej w Łomży.

Ø       Szkolenia.

 

 

v      Dokument potwierdzający

 

 

V.2001 r.- zgłoszenie.

 

X.2001 r.- przesłanie dokumen-tów.

 

 

 

 

 

W

Y

C

H

O

W

A

W

C

Z

A

 

13.

 

Opis i analiza przypadku:

 

¨       Problemu edukacyjnego;

¨       Problemu wychowawczego.

 

 

Ø       Współpraca z domem rodzinnym uczniów i pedagogiem szkolnym.

Ø       Obserwacje własne i spostrzeżenia.

 

 

 

 

 

 

v      Opis i analiza przypadku.

 

 

Cały okres stażu.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

W

Y

C

H

O

W

A

W

C

Z

A

 

14.

 

Zajęcia integracyjne w klasie pod hasłem: “wspólnie sobie pomagamy” (uczniowie zdolniejsi pomagają uczniom słabszym).

 

 

 

Ø       Dodatkowe zajęcia lekcyjne z uczniami klasy, której jestem wychowawcą (społecznie).

Ø       Obserwacje i własne spostrzeżenia.

 

 

v      Dziennik zajęć pozalekcyj-nych

v      Potwierdzenie dyrektora.

 

 

2h/tyg. od X.2001 r. do końca roku szkolnego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KARTA  DOKUMENTOWANIA  KSZTAŁCENIA  USTAWICZNEGO

 

 

 

Lp.

 

 
Nazwa  szkolenia

 

Typ szkolenia

 

Obszar szkolenia

 

Organizator szkolenia

 

Osoby prowadzące

 

 

Termin realizacji

 

Liczba godzin dydaktycznych

 

Rodzaj certyfikatu

 

 

 

Koszty szkolen.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.