S F E R A |
Lp. |
ZADANIA DO REALIZACJI |
FORMAREALIZACJI |
MONITORING
|
TERMIN |
EWALUACJA |
||
DOKUMENTOWANIE
|
POTWIERDZENIE |
PLANOWA NY |
REALIZA CJA |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
DY D A K TY C Z N O * O R G A N I Z A C Y J N A |
1. |
Poznanie procedury awansu zawodowego.
|
Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego (ustawa, rozporządzenia).
|
v Poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu. v Wszczęcie postępowania. v Plan rozwoju zawodowego.
|
|
VIII/IX. 2001 r. |
VIII/IX. 2001 r. |
|
2. |
Opracowanie autorskiego programu nauczania chemii w gimnazjum w klasie o profilu ekologicznym z rozszerzoną chemią i biologią.
|
Wdrożenie programu edukacyjnego w nowym roku szkolnym 2002/2003 w nowo utworzonej klasie. |
v Autorski program nauczania chemii w gimnazjum w klasie o profilu ekologicznym.
|
|
X.2001 r. |
X.2001 r. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
D Y D A K T Y C Z N O * O R G AN I Z A C Y J N A |
3. |
Współpraca z ośrodkami naukowymi: ¨ Z Elbląską Wyższą Szkołą Humanistyczną : § Wydział Zarządzania i Marketingu;
§ Studium Podyplomowe dla Nauczycieli Przyrody;
¨ z Katedrą Ochrony Powietrza i Toksykologii Środowiska w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. |
Przedmiot: ochrona środowiska oraz polityka gospodarcza i społeczna:
Przedmiot: chemia i biologia:
Konferencja Naukowa – “Środki ochrony roślin – środowisko, żywność, zdrowie człowieka”: Ø prezentacja posterów w formie plakatowej.
|
v Potwierdzenie z uczelni.
v Potwierdzenie z uczelni.
v Potwierdzenie z uczelni. v Zaproszenie imienne z uczelni. v Zdjęcia posterów. v Streszczenia posterów.
|
|
Rok akademicki 2001/2002.
Rok akademicki 2001/2002.
16-17 XI.2001 r. |
Rok akademicki 2001/2002.
Rok akademicki 2001/2002.
16-17 XI.2001 r. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
DY D A K T Y C Z N O * O R G A N I Z A C Y J N A |
4. |
PUBLIKACJE:
¨ Opublikowanie prac we współautorstwie z Katedrą Ochrony Powietrza i Toksykologii Środowiska –UWM w Olsztynie na temat: § “Wpływ chemicznej ochrony bobiku na mikroflorę gleby”; § “Rozwój i plonowanie bobiku traktowanego środkami ochrony roślin”.
|
Wydrukowanie: Ø streszczeń dwóch wystąpień posterowych w Materiałach z Konferencji Naukowej “Środki ochrony roślin – środowisko, żywność, zdrowie człowieka”, UW-M Olsztyn; Ø pełnych tekstów prac w Biuletynie Naukowym UW-M Olsztyn.
|
v Potwierdzenie z uczelni. v Streszczenia w formie wydrukowanej
v Potwierdzenie z uczelni. v Prace w formie wydrukowanej. |
|
X.2001 r.
16-17. XI. 2001 r.
X.2001 r.
I kwartał 2002 r. |
17.X. 2001 r.
16-17. XI.2001 r.
17.X. 2001 r.
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
D Y D A K T Y C Z N O * O R G A N I Z A C Y J N A
|
|
¨ Opublikowanie pracy we współautorstwie z nauczycielami ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Elblągu na temat:
§ “W poszukiwaniu dróg zmian relacji nauczyciel – uczeń”.
¨ Opublikowanie scenariuszy lekcji z uwzględnieniem aktywnych metod nauczania: § Godzina wychowawcza – temat: “Alkohol – wróg, czy przyjaciel?” (z zastosowaniem metody – “sześć myślowych kapeluszy Edwarda de Bono”). § Chemia – temat: “Zanieczyszczenia powietrza – przyczyny, skutki, przedsięwzięcia” (z zastosowaniem metody – “metaplan”).
|
Wydrukowanie publikacji w: Ø czasopiśmie dla nauczycieli “Chemia w szkole” (WSiP Warszawa ); Ø Biuletynie WMODN Elbląg.
Opublikowanie scenariuszy lekcji w: Ø czasopiśmie dla nauczycieli “Chemia w szkole” (WSiP Warszawa ); Ø Biuletynie WMODN Elbląg.
|
v Potwierdzenia z redakcji WSiP i WMODN. v Praca w formie wydrukowanej
v Potwierdzenia z redakcji WSiP i WMODN. v Opracowane scenariusze lekcji.
|
|
I-II kwartał 2002 r.
IV kwartał 2001 r.- I kwartał 2002 r.
I-II kwartał 2002 r.
IV kwartał 2001 r.- I kwartał 2002 r.
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
D Y D A K T Y C Z N O * O R G A N I Z A C Y J N A |
5. |
Prowadzenie otwartych zajęć lekcyjnych z chemii, koła chemicznego i godzin wychowawczych dla: ¨ Rady Pedagogicznej, ¨ Samokształceniowego Zespołu Chemiczno – Przyrodniczego; ¨ nauczycieli kontraktowych, których jestem opiekunem stażu.
|
Ø Otwarte jednostki lekcyjne. |
v Konspekty lekcyjne; v Zdjęcia. |
|
X-XI-XII. 2001 r. |
24.X. 2001 r.
07.XI. 2001 r. |
|
6. |
Opieka nad kołem chemicznym. |
Ø Zajęcia ćwiczeniowe z udziałem uczniów. Ø Zajęcia otwarte dla nauczycieli.
|
v Potwierdzenie dyrektora. v Dziennik zajęć. v Zdjęcia. v Konspekt zajęć. |
|
Rok szkol. 2001/2002.
II-III. 2002 r. |
Rok szkol. 2001/2002.
|
|
|
7. |
Przeprowadzenie konkursu chemicznego na szczeblu szkoły dla uczniów klas II. |
Ø Konkurs chemiczny w formie pisemnej. |
v Przykładowy test. v Protokół z odbytego konkursu. v Zdjęcia.
|
|
IV.2002 r. |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
D Y D A K T Y C Z N O * O R G A N I Z A C Y J N A |
8. |
Doskonalenie umiejętności informatycznych i ich wykorzystanie. |
Ø Kurs doskonalący (potwierdzenie w karcie dokumentowania kształcenia ustawicznego).
Ø Zastosowanie komputerów w nauczaniu chemii.
|
v Certyfikat ukończenia.
v Potwierdzenie dyrektora szkoły. |
|
II semestr.
Rok szkol. 2002/2003. |
|
|
9. |
Pełnienie funkcji lidera Samokształceniowego Zespołu Chemiczno – Przyrodniczego. |
Ø Opracowanie planu pracy Zespołu. Ø Współpraca z nauczycielami. Ø Rady szkoleniowe dla nauczycieli. Ø Otwarte jednostki lekcyjne dla nauczycieli.
|
v Potwierdzenie dyrektora. v Plan pracy Zespołu.
v Konspekty lekcji. v Zdjęcia.
|
|
IX.2001 r.
Cały rok szkolny.
1 raz w miesiącu.
XI-XII. 2001 r. II-III-IV-V 2002 r. |
IX.2001 r.
Cały rok szkolny.
IX-X. 2001 r.
07.XI. 2001 r. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
DY D A K T Y C Z N O * O R G A N I Z A C Y J N A
|
|
|
Ø Opracowanie przedmiotowe-go systemu oceniania i wymagań edukacyjnych z chemii.
|
v Przedmiotowy system oceniania i wymagania edukacyjne z chemii. |
|
IX.2001 r. |
IX.2001 r. |
|
10. |
Pełnienie funkcji opiekuna stażu nauczycieli kontraktowych. |
Ø pomoc w przygotowaniu Planu Rozwoju Zawodowego; Ø pomoc w realizacji Planu Rozwoju Zawodowego; Ø opracowanie projektu oceny dorobku zawodowego; Ø udział w pracach Komisji Kwalifikacyj-nej
|
v Potwierdzenie dyrektora .
|
|
Cały okres stażu. |
Cały okres stażu. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
O S O B I S T A
|
11. |
Uzyskanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych, przedstawionych w załączonej karcie dokumentacji kształcenia ustawicznego.
|
Ø Kursy. Ø Warsztaty metodyczne. Ø Konferencje metodyczne.
|
v Certyfikaty ukończenia. v Zaświadczenia. |
|
I i II semestr. |
13.X. 2001 r. |
|
12. |
Ubieganie się o funkcję egzaminatora Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej. |
Ø Złożenie dokumentów w Okręgowej Komisji Egzaminacyj-nej w Łomży. Ø Szkolenia.
|
v Dokument potwierdzający |
|
V.2001 r.- zgłoszenie.
X.2001 r.- przesłanie dokumen-tów.
|
|
|
|
W Y C H O W A W C Z A |
13. |
Opis i analiza przypadku:
¨ Problemu edukacyjnego; ¨ Problemu wychowawczego.
|
Ø Współpraca z domem rodzinnym uczniów i pedagogiem szkolnym. Ø Obserwacje własne i spostrzeżenia.
|
v Opis i analiza przypadku. |
|
Cały okres stażu. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
WY C H O W A W C Z A |
14. |
Zajęcia integracyjne w klasie pod hasłem: “wspólnie sobie pomagamy” (uczniowie zdolniejsi pomagają uczniom słabszym).
|
Ø Dodatkowe zajęcia lekcyjne z uczniami klasy, której jestem wychowawcą (społecznie). Ø Obserwacje i własne spostrzeżenia.
|
v Dziennik zajęć pozalekcyj-nych v Potwierdzenie dyrektora. |
|
2h/tyg. od X.2001 r. do końca roku szkolnego. |
|
|
Lp. |
Nazwa szkolenia |
Typ szkolenia |
Obszar szkolenia |
Organizator szkolenia |
Osoby prowadzące
|
Termin realizacji |
Liczba godzin dydaktycznych |
Rodzaj certyfikatu
|
Koszty szkolen. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|